آرایش پاک‌کن مخصوص پوست چرب و مختلط

پاک کردن آرایش مرحله‌ای بسیار ضروری در مراقبت از پوست است. ماندن بقایای آرایشی بر روی صورت باعث پیری پوست، کدری و باز شدن منافذ صورت می‌شود. در زیر لیست بهترین آرایش پاک‌کن‌های مناسب پوست نرمال و خشک را مشاهده می‌کنید.

شوینده صورت مخصوص پوست چرب و مختلط

شستن صورت با شوینده مناسب یک مرحله مهم در مراقبت از پوست است. شوینده، پوست صورت را از آلودگی‌ها، چربی‌های اضافی، بقایای آرایشی پاک می‌کند و پوست صورت را آماده استفاده از محصولات درمانی می‌کند. شستن صورت برای پوست خشک و نرمال یک بار در شب ضروری است. در زیرلیستی از بهترین شوینده‌های مناسب پوست خشک و نرمال را مشاهده می‌کنید.

لایه‌بردار مخصوص پوست چرب و مختلط

پوست خشک و نرمال نیز همانند سایر پوست‌ها برای حذف سلول‌های مرده نیاز به لایه برداری دارد اما این لایه‌برداری باید با درصدهای ملایم باشد تا تاثیر شگفت انگیز خود را در کیفیت پوست نشان دهد. در زیر تعدادی از لایه‌بردارهای مناسب برای پوست خشک و نرمال را می‌بینید.

اسکراب مخصوص پوست چرب و مختلط

اسکراب کردن به معنی حذف فیزیکی سلول‌های مرده پوست است که باعث شادابی و روشنی بی نظیر پوست صورت می‌شود. از آن‌جایی که پوست نرمال و خشک بسیار مستعد به خشکی است برای استفاده از اسکراب باید از محصولات ملایم استفاده کند. در زیر چند نمونه از اسکراب‌های مناسب و باکیفیت را مشاهده می‌نمایید.

ماسک مخصوص پوست چرب و مختلط

استفاده از ماسک یکی از ترفندهای مهم و جذاب رسیدگی به پوست است. با استفاده از ماسک مقدار زیادی از مواد مغذی و موثر به صورت ناگهانی به پوست صورت می‌رسد و باعث ترمیم پوست می‌شود. ماسک‌ها می‌توانند لایه‌بردار، تغذیه‌کننده و تمیز کننده باشند. در زیر تعدادی از بهترین ماسک‌های مناسب را مشاهده می‌کنید.

دورچشم مخصوص پوست چرب و مختلط

پوست دورچشم نازک‌ترین و حساس‌ترین قسمت صورت است و اولین جایی است که آثار پیری را نشان می‌دهد. از همین رو رسیدگی به آن از بعد سن 20 سالگی اهمیت دارد. محصولات دورچشم را باید بر اساس نیاز آن به آبرسانی یا مشکلاتی از قبیل تیرگی، پف، چروک و… انتخاب کرد. در زیر لیستی از محصولات دورچشم تخصصی را مشاهده می‌کنید.

تونر مخصوص پوست چرب و مختلط

تونرها لوسیون‌های رقیقی هستند که سرشار از مواد مغذی برای صورتند. علاوه بر تنظیم PH پوست، می‌توانند حاوی ترکیبات آبرسان، قابض منافذ، روشن‌کننده و … باشند. تونرها را باید با پنبه یا پدکتانی بر روی صورت زد. در زیر لیستی از بهترین تونرها برای پوست خشک و نرمال را مشاهده می‌کنید.

سرم روشن‌کننده مخصوص پوست چرب و مختلط

سرم جوانساز مخصوص پوست چرب و مختلط

آبرسان مخصوص پوست چرب و مختلط

پوست شاداب و جوان، پوستی است که به خوبی رطوبت داشته باشد و پوست خشک و نرمال به شدت مستعد خشکی است بنابراین ضروری است که توسط محصولات پوستی این فقدان آب و رطوبت را جبران شود. همچنین با افزایش سن، سطح رطوبت پوست کاهش می‌یابد. آبرسانی باعث حفظ رطوبت و زنده ماندن پوست صورت می‌شود و قدرت ترمیم را افزایش می‌دهد. در زیر لیستی از بهترین رطوبت‌رسان‌های پوست خشک و نرمال را مشاهده می‌نمایید.

ضدآفتاب مخصوص پوست چرب و مختلط

به جرات مهم‌ترین محصول مراقبت پوستی ضدآفتاب است. آفتاب مسبب اصلی پیری، کدری و خشکی پوست است. با زدن ضدآفتاب بخش مهمی از اشعه‌های خورشید فیلتر می‌شود و پوست در برابر آن مصون می‌ماند. در زیر تعدادی از بهترین ضدآفتاب‌های جهان را مشاهده می‌کنید.

محصولات مراقبت از لب مخصوص پوست چرب و مختلط

لب‌های سالم فاکتور مهمی در زیبایی چهره است و همانند دیگر قسمت‌های صورت در معرض خشکی است. با محصولات مراقبت از لب می‌توان از خشکی آن جلوگیری کرد و آن را مرطوب و براق کرد. در زیر محصولات مراقبت از لب را مشاهده می‌کنید.