قوانین و مقررات سایت فروشگاهی لوک پرفکت

قوانین عمومی:

کلیه قوانین و مقررات سایت فروشگاهی لوک‌پرفکت منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و قانون تجارت الکترونیک است و مشتریان گرامی موظف به رعایت قوانین و مقررات مذکور هستند. در صورت ایجاد هرگونه تغییر در قوانین، مقررات و شرایط سایت، تغییرات در همین قسمت اطلاع‌رسانی خواهد شد.

کاربر سایت با ثبت‌نام و یا استفاده از محصولات و خدمات سایت لوک‌پرفکت موافقت خود را با تمام قوانین سایت اعلام نموده است لذا حق هرگونه شکایت و اقدام قانونی در خصوص فعالیت‌های سایت از خود سلب می‌نماید.

عضویت در سایت:

خریدار و مشتری گرامی برای خرید در سایت لازم است فرم عضویت را به طور کامل و دقیق و با اطلاعات صحیح پر کند. بعد از عضویت در سایت یا انتخاب کاربر مهمان، کاربر گرامی می تواند خریدهای خود را انجام دهد و سفارشات خود را ثبت نماید. لازم به ذکر است کاربر بایستی اطلاعات هویتی و شماره تماس و آدرس خود را به طور صحیح در فرم اعلام کند و مسئولیت هرگونه مغایرت مشخصات فوق با هویت واقعی کاربر بر عهده خود افراد بوده و فروشگاه لوک پرفکت هیچ‌گونه مسئولیتی نسبت به مغایرت‌های احتمالی ندارد. صحت این اطلاعات به این دلیل دارای اهمیت است که سفارش کاربر به آدرس ایشان براساس اطلاعات وارده شده توسط خودشان ارسال خواهد شد.

کاربر نباید در سایت نظرات، پیشنهادات و … اظهاراتی را بگذارد و یا اقدامی نماید که مبین نقض حقوق اشخاص دیگر باشد و یا عمل مجرمانه‌ای را به دنبال داشته باشد. همچنین بحث و نظرهای و استفاده از عناوین یا اسامی غیراخلاقی و مستهجن و خلاف قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران و غیر مرتبط با سایت هیچ کدام منتشر نخواهد شد و چنانچه هر یک از کاربران این ماده را رعایت نکنند، دسترسی کاربر به سایت برای همیشه قطع خواهد شد.

ثبت سفارش:

در سایت فروشگاهی لوک‌پرفکت سعی شده است اطلاعات مربوط به کالا به شکل کاملاً صحیح و دقیق منطبق با واقعیت کالا در اختیار کاربر قرار گیرد تا انتخاب بهتری داشته باشد. اما باید توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کالا کاربر باید به تمام مشخصات کالا دقت نماید و سپس اقدام به ثبت سفارش نماید. مسئولیت انتخاب کالا بر عهده کاربر خواهد بود و سایت لوک‌پرفکت هیچ‌گونه مسئولیتی درباره انتخاب اشتباه کاربر نخواهد داشت.

پرداخت وجه سفارش به صورت پرداخت اینترنتی از طریق درگاه‌های بانکی و درگاه زرین پال انجام می‌شود.

شرایط ارسال سفارشات در شرایط عادی و غیر کمپین:

سایت لوک‌پرفکت محصولات خود را از طریق اداره پست برای شما کاربران گرامی ارسال می‌نماید. نحوه ارسال بصورت پست پیشتاز و ویژه است.

زمانی که کاربران گرامی سفارش خود را ثبت می‌کنند، تیم ما بصورت کاملاً حرفه‌ای سفارش شما را بسته‌بندی می‌کنند و در روزهای فرد بسته شما را به اداره پست تحویل خواهند داد و شماره مرسوله بسته کاربران گرامی از طریق سامانه پیامکی (به شماره 90003139) برایتان ارسال خواهد شد. سپس می‌توانید بوسیله سامانه رهگیری مرسولات پستی بصورت لحظه به لحظه از وضعیت مرسوله خود آگاه شوید.

سفارشات تهران از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد و اداره پست طی دو الی چهار روز کاری پس از دریافت بسته از تیم ما، بسته را به مشتریان گرامی تحویل خواهد داد.

سفارشات استان اصفهان از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد و اداره پست طی یک الی سه روز کاری پس از دریافت بسته از تیم ما، بسته را به مشتریان گرامی تحویل خواهد داد.

سفارشات سایر استان‌ها از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد و اداره پست طی سه الی هفت روز کاری پس از دریافت بسته از تیم ما، بسته را به مشتریان گرامی تحویل خواهد داد.

سفارشات ویژه طبق قوانین اداره پست طی یک الی دو روز کاری پس از دریافت بسته از تیم ما، بسته را به مشتریان گرامی تحویل خواهد داد.